Groot assortimentLaagste prijsgarantieVeilige betaling en verzendingVerzending naar NL & BEKlanten geven ons een 8.8

Shipment Policy

Waar vind ik de status van mijn bestelling?

De verwachte levertijd van uw bestelling staat in de bevestigingse-mail. De verwachte levertijd is vermeld in werkdagen: weekenden en feestdagen worden dus niet meegeteld. Zodra uw bestelling wordt verstuurd, ontvangt u hierover per e-mail bericht.

Uit hoeveel zendingen bestaat mijn bestelling?

Zodra uw bestelling wordt verstuurd, ontvangt u een e-mail met de track & trace gegevens behorend bij uw bestelling. Indien de bestelling in meerdere zendingen wordt verstuurd, staan er meerdere track trace links in de e-mail. In zijn algemeenheid geldt dat zendingen met een totaalgewicht tot en met 30 kg zoveel mogelijk in één zending worden verstuurd. Een halterbank van 40 kg wordt doorgaans verstuurd in twee zendingen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Voor bestellingen met een totaalgewicht tot en met 30 kg zal doorgaans EUR 6,95 aan verzendkosten worden gerekend. Voor bestellingen met een totaalgewicht tot en met 60 kg zal doorgaans EUR 13,90 worden gerekend etc. Voor sommige producten geldt 'gratis verzending', het gewicht van deze producten wordt niet meegerekend bij de bepaling van het totaalgewicht van de bestelling.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt afgeleverd?

In de bevestigingse-mail staat de geschatte levertijd in werkdagen. Om te zorgen dat uw bestellingen netjes worden afgeleverd werkt Gorilla Sports samen met een professionele logistieke partner en DPD en PostNL.

Is de vermelde (verwachte) levertijd een gegarandeerde termijn of een streeftermijn?

De bij de productomschrijving vermelde levertijd is altijd de streeftermijn en geldt als indicatie.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat de vervoerder een pakketje probeert af te leveren?

 

Het pakket zal twee keer worden aangeboden in geval van een PostNL zending en drie keer in geval van een DPD zending. 

 

In geval van een DPD zending gaat de zending na drie afleverpogingen retour naar het magazijn (in de meeste gevallen is dit het magazijn in Duitsland). Heeft u geen bericht ontvangen van DPD? Laat het ons dan direct weten via [email protected] en geeft u ons z.s.m. het telefoonnummer door waarop DPD u kan bereiken, evenals het afleveradres waar de zending alsnog kan worden afgeleverd.

 

In geval van een PostNL zending heeft u drie weken de tijd om het pakket af te halen op het PostNL afhaalpunt (alleen zendingen binnen Nederland worden, na de laatste mislukte afleverpoging, naar een PostNL afhaalpunt verstuurd). Doet u dit niet, dan gaat het pakket retour naar het magazijn (in de meeste gevallen is dit het magazijn in Nederland). Heeft u geen bericht ontvangen van PostNL? Laat het ons dan direct weten via [email protected].

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Nadat uw bestelling is geplaatst kunt u meestal het afleveradres helaas niet meer veranderen. Denk daarom altijd goed na over het afleveradres dat u kiest. Als u overdag niet thuis bent dan kunt u het pakketje misschien wel bij een familielid of op uw werk laten bezorgen. U bent als klant zelf verantwoordelijk voor het opgeven van een juist afleveradres.

 

Gorilla Sports behoudt zich het recht voor om eventuele kosten als gevolg van een kennelijke fout bij opgave van het afleveradres door de klant, door te rekenen aan de klant. Een zending die vermist raakt als gevolg van een onjuist opgegeven afleveradres is voor rekening en risico van de klant. 

 

Kan ik mijn bestelling op een adres buiten Nederland of buiten België laten afleveren?

Neen, GorillaSports.nl levert alleen in Nederland en België.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen bij het Gorilla Sports kantoor of het Gorilla Sports magazijn?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Omdat de producten van Gorilla Sports niet vanuit ons kantoor worden verzonden, is dit vanuit logistiek oogpunt niet mogelijk.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via [email protected] of 085-8888601.

 
iDeal, AfterPay, Paypal, Visa, Verified by Visa, Mastercard, Mastercard SecureCode, Maestro, Bancontact MisterCash, Buckaroo, Post.nl