Groot assortimentVeilige betaling en verzendingVerzending naar NL & BEKlanten geven ons een 8.6
 

Blog

Slam Ball vs Medicin Ball: wat kun je ermee?
De kans is groot dat je er wel eens van gehoord hebt: slam ballen en medicin ballen, ook wel medicijnballen genoemd. Deze ballen kun je gebruiken om je trainingen te verzwaren en zijn het ideale maatje voor CrossFit! Wat kun je er precies mee? lees verder »
De beste halteroefeningen voor een optimale spieropbouw
Als je gericht spieren wilt opbouwen, ontkom je niet aan krachttraining. In deze blog laten we je effectieve halteroefeningen zien om je lichaam in topvorm te krijgen! lees verder »
Fascia-massage: 8 oefeningen voor effectieve spierontspanning
Veel atleten zweren bij de gunstige effecten van oefeningen met de fascia roller. Een fasciamassage heeft verschillende voordelen: de spieren worden ontspannen, de gelijmde fascia (het bindweefsel rond je spieren) wordt losgemaakt en de huid wordt strakker. lees verder »
Pilates-training: zo ga je aan de slag met effectieve lichaamstraining!
Een strak lichaam, verbeterde houding een fit gevoel en meer welzijn - de beloftes van Pilates lijken eindeloos. Geen wonder dat pilates erg populair is en dat zelfs Hollywood-iconen zweren bij de trainingsmethode. Wij geven je basisinformatie en de beste oefeningen om mee te beginnen. lees verder »
Beginnen met kettlebell training: onze tips!
Wij krijgen soms de vraag, wat kun je doen met kettlebells? Of welke oefeningen met kettlebells zijn het meest effectief? Waarin onderscheidt een kettlebell zich van een dumbell? Het antwoord op deze vragen en een kettlebell-trainingsschema voor beginners vind je hier! lees verder »
Trainen met je eigen lichaamsgewicht: de beste tips!
Soms heb je helemaal geen zin om de sportschool of jouw homegym in te duiken. Of ontbreekt het aan een abonnement of een goede thuissportruimte. Is een workout met eigen gewicht net zo effectief als een training met halters en gewichten? lees verder »
Get shredded – hét plan om lichaamsvet voor eens en altijd te verliezen!
Een goed gedefinieerd lichaam is het doel van elke ambitieuze bodybuilder, want goed gevormde spieren staan ​​synoniem voor kracht, vitaliteit en fysieke aantrekkingskracht. Om daar te komen, word je gedwongen het vetpercentage van je lichaam te verlagen. Lichaamsvetpercentage is het percentage dat het in het lichaam opgeslagen vet heeft in verhouding tot het totale lichaamsgewicht. lees verder »
6 effectieve oefeningen voor een weightbagtraining thuis
Krachtig, explosief en met veel variatie - de sandbag-training brengt afwisseling en plezier in elke functionele training. Als de originele sportuitrusting voor Strongman-wedstrijden, wordt de duurzame powerbag steeds populairder bij sportscholen en amateursporters. lees verder »
Een goede warming up
Een warming-up, het meest onderschatte maar belangrijkste gedeelte van de work-out. Je wilt niet onvoorbereid een presentatie geven voor een grote groep. Waarom dan wel onvoorbereid gaan trainen? Zorg ervoor dat je het meest uit je training haalt en warm je spieren op. Je leest hier waarom en hoe je dat het beste doet. lees verder »
Oefeningen voor een sterke rug
Een sterke rug is het halve werk. De rug trainen is ontzettend belangrijk voor je lichaam. Met een sterke basis zorg jij ervoor dat je nooit meer rugklachten hebt tijdens het trainen. De rug is de basis van je lichaam en versterkt je core. Door deze spiergroep te trainen, kun je veel andere oefeningen ook beter uitvoeren. Ook je houding wordt bij het trainen van je rug enorm verbeterd. Als je grote spieren traint verbrand je ook veel... lees verder »
Pagina:   1234...678
 
 
iDeal, AfterPay, Paypal, Visa, Mastercard, Maestro, Bancontact MisterCash, Adyen, Post.nl